Chytré úkoly využíváme k budování gamifikovaných produktů v cestovním ruchu i marketingových kampaních. Využíváme potenciálu týmové kreativity, lidské hravosti a přirozené touhy vyřešit záhadu nebo vyluštit šifru.
Vyprávíme příběhy a dáváme vašim klientům nebo hostům šanci objevovat, pátrat i hrát si, ale hlavně užít si, pamatovat a s nadšením se vracet.
Co umíme?
- Zaujmout a pobavit.
- Oslovit nové zákazníky nebo návštěvníky. A překvapit ty stávající.
- Z ověřených turistických cílů udělat originální cíl výletu.
- Ukázat návštěvníkům vašeho města neobjevená místa nebo nové trasy.
- Pro opakované návštěvníky umíme nabídnout zajímavou aktivitu.
- Vaše zboží nebo službu zabalit do příběhu nebo ho v rámci hry předvést originálním způsobem.
Získaná ocenění
Za venkovní hry Cryptomania jsme v roce 2016 získali 1. místo v soutěži TTG Travel Award a ocenění Nejlepší startup nebo inovace v cestovním ruchu.
Za Brno, co není jsme v roce 2019 získali hned trojici ocenění. 2 zlata v IMC Czech Awards a bronz v IMC European Awards.
Kampaň Šampioni z limitky, pro kterou jsme připravovali ústřední online šifrovací hru a následně i fyzické finále získala ocenění ještě daleko více. 2 zlata v IMC Czech Awards, 2 stříbra v IMC Czech Awards, 2 stříbra ve Zlatém Středníku, 2x byla zapsána do České knihy rekordů, získala 1. místo ve WebTop100, 1. místo ve Flema Media Awards a 2 stříbra v Effie Česká Republika