Gamifikace v HR, cestovním ruchu a marketingu

Gamifikace marketingových eventů

Konference, představení nového produktu, přijímací pohovor. Možnosti jsou nekonečné. Šifry jednoduše baví a přitahují pozornost. Rádi vám pomůžeme je využít.

Gamifikace marketingových eventů

Šifry a logické úkoly fungují jako nástroj, který spojuje hravost, tajuplnost a odhalování neznáma. Tady je několik důvodů, proč byste o něm měli přemýšlet při plánování při propagaci vaší firmy, produktu, služby nebo i hledání nových zaměstnanců.

  1. Šifry vyvolávají zájem, a přitahují pozornost.
  2. Hravé a tajuplné věci si často pamatujeme. Setkání s nimi lidi baví.
  3. Jen málokdo odolá, aby se nepokusil přijít na kloub tajemství.
  4. Úspěšné vyřešení úkolu vyvolává pocit hrdosti a podporuje dobrou náladu.
  5. Řešení šifer umožňuje využívat týmovost, týmovou kreativitu a schopnosti vystoupit „out of the box“. 

Záhada a tajuplnost jsou našimi spojenci. Budete vidět a bude se na vás vzpomínat.

Kam patří šifry a logické úkoly:

  1. Doprovodný program konferencí,
  2. prezentace a propagace nových produktů,
  3. Mmarketingové kampaně,
  4. přijímací pohovory,
  5. kamkoliv, kam vám to vaše fantazie dovolí.