Gamifikace v HR, cestovním ruchu a marketingu

Gamifikace marketingových eventů

Konference, představení nového produktu, přijímací pohovor. Možnosti jsou nekonečné. Šifry jednoduše baví a přitahují pozornost. Rádi vám pomůžeme je využít.

Gamifikace marketingových eventů

Šifry a logické úkoly fungují jako nástroj, který spojuje hravost, tajuplnost a odhalování neznáma. Tady je několik důvodů, proč byste o něm měli přemýšlet při plánování při propagaci vaší firmy, produktu, služby nebo i hledání nových zaměstnanců.

  1. Šifry vyvolávají zájem, a přitahují pozornost.
  2. Hravé a tajuplné věci si často pamatujeme. Setkání s nimi lidi baví.
  3. Jen málokdo odolá, aby se nepokusil přijít na kloub tajemství.
  4. Úspěšné vyřešení úkolu vyvolává pocit hrdosti a podporuje dobrou náladu.
  5. Řešení šifer umožňuje využívat týmovost, týmovou kreativitu a schopnosti vystoupit „out of the box“. 

Záhada a tajuplnost jsou našimi spojenci. Budete vidět a bude se na vás vzpomínat.

Kam patří šifry a logické úkoly:

  1. Doprovodný program konferencí,
  2. prezentace a propagace nových produktů,
  3. marketingové kampaně,
  4. přijímací pohovory a assessment centrum,
  5. a samozřejmě kamkoliv jinam, kam vám to vaše fantazie dovolí.

Reference

Projekt Brno, co není

Přestřižení pomyslných pásek u nových staveb předchází spousta let příprav, papírů, povolení a chystání a pořád kde nic tu nic. A lidi brblají – kdy už to bude? Proč už to není? A tak se Brno rozhodlo ukázat Brňákům zásadní strategické projekty i v jejich přípravné fázi. A Cryptomania u toho nemohla chybět!

Zaujalo vás Brno, co není? Přečtěte si více…
Máte event, který můžou naše hry vylepšit?

Pokud vás zaujala možnost využití šifer a logických úkolů v rámci vašeho eventu, dejte nám o tom vědět. Rádi pro vás napíšeme nabídku či odpovíme na vaše dotazy. A pokud nemáte rádi formuláře, zavolejte rovnou Zbyškovi na +420 737 712 893 – rád poradí.





    Kdo Vám může dát referenci?
    Logo Brno
    Logo Media Age
    Logo CzechTourism
    Zajímají vás i další možnosti gamifikace?