netradiční zážitek
Tvorba her na zakázku
Šifry a logické úkoly jsou velice šikovným nástrojem. Pokud jej umíte dobře používat, může změnit vaše město na dobrodružné bludiště, přijímací pohovor na napínavou soutěž nebo marketingovou kampaň na akční hru.
Chytré úkoly využíváme k budování gamifikovaných produktů v cestovním ruchu i marketingových kampaních. Využíváme potenciálu týmové kreativity, lidské hravosti a přirozené touhy vyřešit záhadu nebo vyluštit šifru.
Vyprávíme příběhy a dáváme vašim klientům nebo hostům šanci objevovat, pátrat i hrát si, ale hlavně užít si, pamatovat a s nadšením se vracet.
Co umíme?
- Zaujmout a pobavit.
- Oslovit nové zákazníky nebo návštěvníky. A překvapit ty stávající.
- Z ověřených turistických cílů udělat originální cíl výletu.
- Ukázat návštěvníkům vašeho města neobjevená místa nebo nové trasy.
- Pro opakované návštěvníky umíme nabídnout zajímavou aktivitu.
- Vaše zboží nebo službu zabalit do příběhu nebo ho v rámci hry předvést originálním způsobem.
Získaná ocenění
Za venkovní hry Cryptomania jsme v roce 2016 získali 1. místo v soutěži TTG Travel Award a ocenění Nejlepší startup nebo inovace v cestovním ruchu.
Za Brno, co není jsme v roce 2019 získali hned trojici ocenění. 2 zlata v IMC Czech Awards a bronz v IMC European Awards.
Kampaň Šampioni z limitky, pro kterou jsme připravovali ústřední online šifrovací hru a následně i fyzické finále získala ocenění ještě daleko více. 2 zlata v IMC Czech Awards, 2 stříbra v IMC Czech Awards, 2 stříbra ve Zlatém Středníku, 2x byla zapsána do České knihy rekordů, získala 1. místo ve WebTop100, 1. místo ve Flema Media Awards a 2 stříbra v Effie Česká Republika