Gamifikace marketingových eventů
Konference, představení nového produktu, přijímací pohovor. Možnosti jsou nekonečné. Šifry jednoduše baví a přitahují pozornost. Rádi vám pomůžeme je využít.
Šifry a logické úkoly fungují jako nástroj, který spojuje hravost, tajuplnost a odhalování neznáma. Tady je několik důvodů, proč byste o něm měli přemýšlet při plánování při propagaci vaší firmy, produktu, služby nebo i hledání nových zaměstnanců.
- Šifry vyvolávají zájem, a přitahují pozornost.
- Hravé a tajuplné věci si často pamatujeme. Setkání s nimi lidi baví.
- Jen málokdo odolá, aby se nepokusil přijít na kloub tajemství.
- Úspěšné vyřešení úkolu vyvolává pocit hrdosti a podporuje dobrou náladu.
- Řešení šifer umožňuje využívat týmovost, týmovou kreativitu a schopnosti vystoupit “out of the box”.
Záhada a tajuplnost jsou našimi spojenci. Budete vidět a bude se na vás vzpomínat.
Kam patří šifry a logické úkoly:
- Doprovodný program konferencí,
- prezentace a propagace nových produktů,
- marketingové kampaně,
- přijímací pohovory a assessment centrum,
- a samozřejmě kamkoliv jinam, kam vám to vaše fantazie dovolí.
Reference
Projekt Brno, co není
Přestřižení pomyslných pásek u nových staveb předchází spousta let příprav, papírů, povolení a chystání a pořád kde nic tu nic. A lidi brblají – kdy už to bude? Proč už to není? A tak se Brno rozhodlo ukázat Brňákům zásadní strategické projekty i v jejich přípravné fázi. A Cryptomania u toho nemohla chybět!
Zaujalo vás Brno, co není? Přečtěte si více…Pokud vás zaujala možnost využití šifer a logických úkolů v rámci vašeho eventu, dejte nám o tom vědět. Rádi pro vás napíšeme nabídku či odpovíme na vaše dotazy. A pokud nemáte rádi formuláře, zavolejte rovnou Zbyškovi na +420 737 712 893 – rád poradí.